Ładowanie

PRODUCENT WARUNKI GWARANCJI LINK DO STRONY 
PANDA Gwarancja producenta - 24 miesiące. Gwarancja liczona jest od daty zakupu lub do wyczerpania środka barwiącego. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku.  
 PASSO Gwarancja producenta - 24 miesiące. Gwarancja liczona jest od daty zakupu lub do wyczerpania środka barwiącego. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku.  
BROTHER Gwarancja producenta - 6 miesięcy. Gwarancja liczona jest od daty zakupu produktu. Wadliwy produkt należy zgłosić u sprzedawcy lub bezpośrednio zareklamować na stronach internetowych Autoryzowanych Serwisów marki BROTHER: Blasc Sp. z o.o. lub Comp S.A. http://www.brother.pl/support/warranty-page/bpl-service
CANON Gwarancja dystrybutora - 6 miesięcy. Gwarancja liczona jest od daty zakupu produktu. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku.  
DELL Gwarancja producenta - 90 dni. Gwarancja liczona jest od daty zakupu produktu. W związku z gwarancją zewnętrzną producenta sugerujemy zgłosić wadliwy produkt bezpośrednio na infolinii producenta, co przyspieszy cały proces reklamacyjny. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wymagany jest także wydruk konfiguracyjny z urządzenia. INFOLINIA REKLAMACYJNA DELL:
(22) 5795700, wewnętrzny 7 cyfrowy nr 1211022 
EPSON Gwarancja producenta - 12 miesięcy. Gwarancja liczona jest od daty zakupu produktu przez Klienta. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy.  
HP Dożywotnia gwarancja producenta na tonery HP. Reklamowany produkt nie może przekroczyć 80% zużycia. W przypadku tuszy HP gwarancja obejmuje okres do daty podanej na opakowaniu z tuszu. Data, która znajduje się na pojemniku z tuszem to data produkcji. Wadliwy produkt należy zgłosić u sprzedawcy. Konieczny jest wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku oraz wydruk strony ze stanem materiału.  
KONICA   MINOLTA Rękojmia dystrybutora - 3 miesiące. Rękojmia dystrybutora liczona jest od daty zakupu produktu przez Klienta. Wadliwy produkt należy zgłosić u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wymagany jest również wydruk konfiguracyjny z urządzenia.  
KYOCERA MITA Rękojmia producenta - 12 miesięcy. Rękojmia producenta liczona jest od daty zakupu produktu przez Klienta. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wymagany jest także wydruk konfiguracyjny z urządzenia.  
LEXMARK Dożywotnia gwarancja producenta na tonery LEXMARK. Reklamowany produkt nie może przekroczyć 80% zużycia. W przypadku tuszy LEXMARK gwarancja obejmuje okres 1 roku liczonego od daty zakupu produktu przez Klienta. Na zestawy konserwacyjne oraz fusery okres gwarancyjny wynosi również 1 rok. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny jest wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku oraz wydruk strony ze stanem materiału.  
OKI Gwarancja producenta - 3 miesiące. Gwarancja liczona jest od daty zakupu produktu przez Klienta. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wymagany jest także wydruk konfiguracyjny z urządzenia.  
PANASONIC Gwarancja producenta - 12 miesięcy. Gwarancja liczona jest od daty zakupu przez Klienta. Na taśmy oraz folie PANASONIC okres rękojmi obejmuje 3 miesiące. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wymagany jest również wydruk konfiguracyjny z urządzenia.  
PHILIPS Gwarancja producenta - 12 miesięcy. Gwarancja liczona jest od daty zakupu przez Klienta. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wymagany jest także wydruk konfiguracyjny z urządzenia.  
RICOH Rękojmia udzielana przez dystrybutora - 3 miesiące. Materiał eksploatacyjny można reklamować, jeżeli zużycie tego materiału nie przekracza 50%.  Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wymagany jest też wydruk konfiguracyjny z urządzenia.  
SAMSUNG Gwarancja producenta - 6 miesięcy. Gwarancja liczona jest od daty zakupu produktu. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wymagany jest także wydruk konfiguracyjny z urządzenia.
SHARP Rękojmia dystrybutora - 3 miesiące. Rękojmia liczona jest od daty zakupu produktu przez Klienta. Wadliwy produkt należy zgłosić u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wymagany jest również wydruk konfiguracyjny z urządzenia.  
TOSHIBA Rękojmia dystrybutora - 3 miesiące. Rękojmia liczona jest od daty zakupu produktu przez Klienta. Wadliwy produkt należy zgłosić u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Wymagany jest także wydruk konfiguracyjny z urządzenia.  
XEROX Gwarancja producenta - 12 miesięcy. Gwarancja liczona jest od daty zakupu przez Klienta. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku. Producent wymaga wydruku konfiguracyjnego z urządzenia. Wymagany również: model urządzenia oraz jego numer seryjny.  
OLIVIETTI Gwarancja producenta - 24 miesiące. Gwarancja liczona jest od daty zakupu lub do wyczerpania środka barwiącego. Wadliwy produkt należy zareklamować u sprzedawcy. Konieczny wydruk testowy w przypadku zgłoszenia wady wydruku.  
DEVELOP Gwarancja producenta - 6 miesięcy, liczona od momentu założenia materiału do urządzenia. Gwarancja dotyczy wyłącznie przypadków, gdy wezwany jest technik firmy DEVELOP. W przypadku instalacji materiałów eksploatacyjnych w swoim zakresie takiej gwarancji brak. ZGŁASZANIE WADLIWYCH PRODUKTÓW: http://developpolska.pl/serwis/78-2/